भर्खर राखिएका

ब्लग चौतारी


साहित्यिक खबर

MORE NEWS

पछिल्ला ब्लग पोस्टहरु :

म सोध्न चाहन्छु, क्रान्तिले के दियो ?

सम्प्रेषक : खांट्टी कुरा Friday, September 19, 2014
खांट्टी कुरा
----
बिषयक्रम :
बिमल आचार्य
देशमा सँकटकाल लागु हुँदा माओबादीको जनयुद जारी थियो । नेपाल बन्द त कति हो कति गनि नसक्नु थियो। आज सोच्ने गर्छु सायद तेतिबेलाको बन्द आज हामी गरीबका छोरालाई खाडीमा लखेटन माहान नेता बाबुरामजी र प्रचण्डजि को योजना थियो होला हगि ? क.प्रचण्ड जि र क.बाबुरामजी को माहान जनयुद मा मेरो भुमिका कति थियो त ? अनुमान गरौ त ?

चितबन जिल्ला गितानगर २ मा तेतीबेला हिमालय मा.बि थियो म तेहि स्कुलमा पढदा क.प्रचण्ड जि र क.बाबुराम जि ले एकैचोटी ५ दिने नेपालबन्द गर्नु हुन्थ्यो मैले यो कुरा घरबाट स्कुल जाँदा आउँदा बिजुलीकी पोलमा कुखुराको खोरमा हेरेर थाहा पाउँथे पोलमा ५ दिने नेपाल बन्द भब्यताका साथ सफल पारौ भनेर रातो गेरुले लेखिन्थ्यो।
नेपाल बन्द को दिन हिमालय माध्यमिक बिधालयमा कक्षा सुरु हुन्थ्यो । सरले रोलनम्बर बोलाउन थाल्थे सकेर किताब खोल्न नपाउँदै एकजना मान्छे सरलाई के भनेर आउँथे कक्षामा आउँथे हात उचालेर अबिबादन गर्थे। अनि ऐतिहासीक क्रान्ती गर्न हरेक तह र तप्काबाट सहयोग चाहियो भनेर ५ दिने नेपाल बन्द गरेको हो सफल पारौ भन्थे ।
हामी किताबको थुप्रोमा हातले हानेर खुशीले गद गद हुन्थ्यौ खुशीको सिमा हुन्थेन किताब बोकेर सबैलाई मैले नेपाल बन्द छुट्टि भनिदिन्थे कक्षामा बसेका सबैलाई बाहिर निकालेर क.प्रचण्डजी र क.बाबुरामजिको नयाँ नेपाल बनाउने अभियानमा साथ दिन्थे अब आज बिदेशमा बसेर सोच्ने गर्छु ति दिनलाई मेरो कत्रो भुमिका रहेछ हामीजस्ता सुकुम्बासी गरीबका छोरा छोरीमाथि यति ठुलो जिम्मेबारी बिधालय बन्द गरेर जनयुद सफल पार्न !

सोध्न चाहान्छु ? आज यतिका बर्ष बितिसक्यो क्रान्ती कहाँ पुग्यो ? देशले के पायो ? हामीजस्ता गरीबका छोराछोरीले के पायौ ? आज यो कुरा म बिधालय बन्द गर्द हिडने चितबन गितानगर गा.बि.स मा नेपालबन्द भन्दै भितामा बिजुलीको पोलमा लेख्दै हिडने त्यस क्षेत्रमा खाने, बस्ने गर्नु हुने माहानुभाबहरु लाई अहिले यो जबाफ छ भने दिनुहोला !
..
बिमल आचार्य
चितवन गीतानगर 
हाल दोहा कतार
..
पेज मन पर्छ भने खाँटी कुरो लाई LIKE गर्नुहोस !


.
ब्लग चौतारी डट कम
साहित्यसंसार डट कमद्वारा संचालित
ईमेल ठेगाना : info@sahityasansar.com
यस्तै ब्लग बनाउन
BestBloggertips.com